Stämningshöjjare!



M introducerade denna video för mig för ett tag sen, Jag kollade igenom videon och tänkte bara "Aj då, så kan de gå" relativt oberörd.
M så åt mig att kolla igenom den igen ett par gånger så ja gjorde de och ja....  
Skrattade bara mer och mer ju fler gånger jag kollade igenom den.
Jag och M diskuterade ett tag och försöka komma på de roliga i filmen..
Vad är det som bara blir roligare och roligare för varje gång?
Är det bara att de känns jävligt klantigt?
Är det att han bara ser ut som en enda stor nöjd skojjare i hockeyfrilla`?
Är det hans reaktion när han bara puttarifrån sig stativet?

Detta förblir nog lika olöst som palmemordet..

Njut!
/K

Kommentarer
Postat av: sweerre

han dog efter det där tror jag!

2007-11-16 @ 15:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0