10 saker ni inte visst om följet

Jag har tagit en blogg resa istället för språk resa där igenom har jag upptäckt att det är väldiga populärt bland unga idag att skriva en sådana här 10 saker ni inte visste om "mig" så nu tänkte jag skriva en sådana fast 10 saker ni inte visst om följet.

#1. vi tål inte strak sprit (men vem fan gör det)
#2. J har haft förhållande med polsk bärplockare i smultronskogen
#3. Att vi alla bor i ett litet skjul norr om Haparanda
#4. Att G Sålde sig på gatan för att ha råd med sin mink päls
#5.K gillar att avnjuta en balt hora då och då, medan vi andra tar för oss av en Budapest bakelse
#6. Att Horace Engdahl är våran stil ikon
#7. Att G köper alla sina kläder på rödkorset
#8. Att K , J Och M får sälja sitt blod för att ha råd med sprit
#9. K sattsar på nobelpriset i litteratur genom denna blogg  
#10.Att hela denna listan är till 100% ett skämt enligt statistiska centralbyrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0