Rod Stewart

Fint främmande i stan nämligen Rod stewart som intog staden som ses sig bör när man är en legend som han. När man lyssnar på han så börjar man fan undra var musiken är på väg med alla dessa house låtar bortsett från "dj ompa".
Dagens unga genration vad ska dom gå och lyssna på när dom blir 40+ vad kommer vi att ha för legender kommer det vara "Benny Benson " som kör 35 olika remixes på satisfaction. Sedan om det skulle komma storfrämmande vad skulle de då vara? Kanske Justin Timberlake kommer och köra en Sexyback med el röst verkligen skit roligt eller??

Men tacka vet jag Rod han var på g och bjöd på sig själv och jag hade det roligt även fast låtarna jag kan är lätt räknande med dessa ord vill jag säga att spelningen var helt underbara och jag var inte så jätte full heller bara lite.



Mvh

G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0