Lägets raport från Portugal

Ja vad kan man säga nu när man sitter och skriver på en sydligare breddgrad.
Jo kan säga att väderleken är bra och spriten är jävligt billig kan även säga att jag har ägnat sundsvall en tanke när jag såg en flaska "bud".
Dock är sakerna att göra limiterade eftersom jag har lagt upp mina "golf klubbor" på hyllan.
Men den ångest befriande solen gör det dock bättre.

Är ändå väldigt less eftersom jag kommer att missa det stora helg firande som "Halloween" innebär plus att jag missade en klass fest vilken jag också hoppas ska ha varit väldiga tillfredställande för mina klasskamrater som jag kommer åter att träffa på tisdag.

Får även ta och hoppas att dom starka person i Följet som är kvar på hemmaplan håller i vår fana på ett vackert sätt vilka det är följande M och J.
Medan K är och hoppar på skidor i Stockholm och hoppas shoppa en del annars blir jag besviken.

Med Vänliga Hälsningar


Kommentarer
Postat av: J

Fanan hänger högt hemma i Sundsvall, hoppas du håller den lika högt som mig och M, nere i dom sydligare breddgraderna som sagt.

2007-11-04 @ 21:35:53
URL: http://folje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0