Ett till 18års kalas

JA !
Nu vare dags att ringa in nästa person i mitt/vårt när umgäng till den ljuva åldern 18 år.
Denna gång är det Viktor aka vejko, vejk , fläck och massa mer lika många aka som en dålig rappare.
Men nu äre dags att fira han med dunder och brak !
Och ser ut som att jag får glida utan följe ikväll ! Men men sånt händer.

Men snart blire "Glider med Entourage som i Entourage".
Men vejk får hålla tillgodo med mig bara tror jag och kanske den adliga som sa att han kanske skulle komma.

K är ännu en gång i fjällen och super på business as usually och hoppar ! Så vi sänder han våra lyckoönskningar!

Så hare bra alla
Tre ps:
Ps. K, Fan vad rap du e!
Ps. J, Fan vad rap du e!
Ps. Sir M, Fan vad stekig du e!

Med vänliga hälsningar

G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0