Svaret vad för inte "veckans utvärderingar"

Såg att vi hade fått en kommentar där det undrades om vad för det inte kommer någon veckans utvärderingar,
Kan det vara för våra liv är så fruktansvärt trist på veckorna så att Ingemar Bergman skulle älska ångesten eller att jag iallafall personligen tycker det rätt så tråkigt att läsa dom som bloggar allt för mycket om sig själv och blir på tok för självupptaget.
Tror inte så många skulle vilja höra om "ja Idag var jag och k å tog en fika sedan så  tog vi en tur genom staden och k hittade en tröja"
Liksom det skulle vara ett seriöst vecka inlägg men vi har valt oss att vända oss mot det skojig istället och visst finns det en beskärd del som fylle snack men "that's life" med några av "följet's" skribenter.
Som vi hoppas att folk har insett är att denna blogg är 97% skit och att vi tar upp är ofta med väldigt mycket självironi men visst seriösa inlägg sker.

 
Men Stay Tune skojig hetorna är ändlösa

På Återseende
/ F


Kommentarer
Postat av: en beundrare till denna blogg

Men det här va ju ett seriöst inlägg. skriv mer såna. jag vill höra vad ni gör varje dag. och jag vill höra om K har köpt en ny tröja.

2007-10-18 @ 13:32:16
Postat av: Povel R

Jag vill också höra! Mer tröjköpsinfo till folket!

2007-10-20 @ 20:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0