Det e nåt i luften ?

Ja på sommarn är det nåt i luften och det är inte bara avgaserna från J's vilda körningar utan lite allmänt.
Det är nåt i luften som gör att Entourage känns så jävla rätt, och att inte göra nåt alls känns accepterat.
Sommaren är nog den finast årstiden på det sättet inga krav finns och vi kan drömma iväg oss från det som annars stör oss typ, eller så kan man supa på helt tid som J, för J finns det ett enda motto om man inte e fullast är det fan illa.

"Här följer lägets rapporten från världen av ångest där hemma fruar vrider ur bagen i boxen till sista droppen så bägarna rann över allt blev för mycket, Hej tack nu kör vi!"

"Jag är en gatsten lindad i hatbrev mot hela världen festblickarna rakt ner är ingen inne kille synas på vimmelbilder känns så hett som hjälp de brinner brinner brinner, Nej tack jag kör känns som i samma liga som att halva Sverige skrattar åt Hey Baberiba, åka på charter resa är som att vara piercad känns som en tribal på armen förstår ni vad jag menar ? Citera Kent texter arrangera svennsexer alla dj's är förbannade till helvetet"

Text utdrag från Charlie - Nej tack, jag kör!

Nu jävlar åker vi på charter iallafall G och K.



Skulle varit en grym film på riktigt eller hur !


Ha en fortsatt bra sommar allihopa!

/
Följet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0