Sommarlov..

Äntligen! whooohooo living the dream...

lr?

Livet som ledig är helt sjukt jävla trist!
Man vaknar av klockan vid 10-11 som man ställ för att man ska känna sig duktig och inte sova bort hela dagen, men vem försöker man lura? du vet och jag vet att jag ändå kommer snoosa "stavning?" i ett par timmar tills klockan närmar sig kanske....2? ja menar de e ju trots allt lov och man måste ju få vila ut någon gång...
Sedan kliver man upp för att ta en så kallad "brunch" för att man sovit över frukosten så man måste lura sig sjävl för att inte känna sig som en dålig person som går och käkar lunch när man vaknar.
And so on..

Sammanfattning:
De e fan bättre att låtsasjobba!

Nu är klockan rätt mycker så de måste ju kompenseras med extra "snoos" poäng till förfogande när man vaknar.

/K

Kommentarer
Postat av: ....

låtsas jobba? lever K fortfarande på Lizzbert

"cash dispenser" Hedløf denna sommar också?

2008-06-17 @ 16:19:03
Postat av: J

jag vet en som låtsas jobbar...

2008-06-17 @ 17:22:21
Postat av: empa

jag vet en som låtsas jobbar....

2008-06-17 @ 19:12:04
URL: http://empa11.blogspot.com
Postat av: K

För det första jobbar jag..

För de andra låtsasjobbar jag inte..

och för de tredje så kan man ändå vara ledig aven fast man uppfyller punkt 1 och 2..

2008-06-17 @ 21:45:45
Postat av: Anonym

tänker inte på K...

tänker på någon med påhittat

2008-06-17 @ 22:17:42
Postat av: G

jag låtsas jobbar inte heller jag är en packaplockare och fy fan vad det är ett viktigt jobb ska jag tala om utan de skulle inte jorden snura om ja säger så

2008-06-19 @ 19:05:42
Postat av: Anonym

Känns som att städa ett och samma förråd dag ut och dag in och sen fika i 6h inte är så "världsviktigt"

2008-06-19 @ 19:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0