Notis..

Bara för att tillägga så var senaste inlägget GFs presentation.
Men man blir faktiskt lite brydd när man råkar slinta på scrollern hamna bland komentarerna..

sannetorp skrev:


absolut det bästa som hänt sverige på 18 år, tack för att ni tar hit honom, förövrigt är denne man känd för att vara renlevnadsmänniska.....LesPaul rules!!!!

24 April 22:37



Seriöst, är det verkligen det bästa som hänt sundsvall på 18 jävla år?
T.o.m. att de bytte storlek på ST var jävligt mycket bättre.

ibland undrar man bara..
/K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Er blogg är nog det mest enfaldiga jag någonsin läst. "Följet"? Gud vare mig om ni inte har distans till er själva. Oavsett distans eller inte så är bloggen sjukt löjlig.

2008-05-29 @ 13:01:26
Postat av: J

Postat av:

"Er blogg är nog det mest enfaldiga jag någonsin läst. "Följet"? Gud vare mig om ni inte har distans till er själva. Oavsett distans eller inte så är bloggen sjukt löjlig."

Ingen som tvingar dig att läsa den...

2008-05-29 @ 14:24:09
URL: http://foljet.blogg.se
Postat av: Anonym

Om något så äre väl själv distans dom har eftersom som den ständigt driver med sig själv och sig själva,
Sedan får väl du tycka den är löjlig hur mycket du vill men inte så att du ska vänta dig mycket mer eftersom ett av målen med bloggen är nog att vara löjliga.

2008-05-29 @ 18:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0